O godz. 3:00 w nocy czasu polskiego, a więc we wtorek na Klubowych Mistrzostwach Świata dojdzie do kluczowego starcia pomiędzy FC Porto a Al Ahly. Obie drużyny mają już tylko matematyczne szanse na awans do fazy pucharowej, jednak nadal walczą o honor i prestiż w turnieju. Choć obie ekipy zgromadziły dotąd tylko po jednym punkcie, to faworytem tego pojedynku pozostaje zespół z Portugalii. Dlaczego? Prześledźmy szczegóły.

FC Porto – Al Ahly – Typy i Analiza
Po dwóch kolejkach FC Porto i Al Ahly zgromadziły po jednym punkcie. Porto zremisowało bezbramkowo z Palmeiras i uległo Interowi Miami 1:2. Egipski zespół zaś w dwóch pierwszych meczach KMŚ też niczym szczególnie się nie wykazał począwszy od remisu z Interem Miami 0-0 a skończywszy na porażce z Palmeiras 0-2.
Jednak FC Porto jest klubem o znacznie większym doświadczeniu na arenie międzynarodowej. Portugalczycy regularnie występują w europejskich pucharach i dysponują silniejszą, bardziej zbilansowaną kadrą z potencjałem ofensywnym, który – mimo że jeszcze nie eksplodował w tym turnieju – wciąż budzi respekt.
Al Ahly prezentuje się bardzo dobrze w egipskiej lidze – po ośmiu kolejkach przewodzą stawce, co pokazuje ich solidność na krajowym podwórku. Jednak Klubowe Mistrzostwa Świata to zupełnie inne realia, gdzie doświadczenie w starciach międzynarodowych, tempo gry i intensywność taktyczna odgrywają kluczową rolę – a w tych aspektach przewagę ma Porto.
Mimo rozczarowujących rezultatów portugalskiego zespołu, bukmacherzy konsekwentnie stawiają na FC Porto jako faworyta. Argumenty są jasne – większe doświadczenie, lepsza jakość zawodników i szersza ławka.
Al Ahly nie pokazało niczego, co sugerowałoby, że mogą zagrozić bardziej renomowanemu rywalowi. Jeśli Porto zagra na swoim poziomie, powinno sięgnąć po trzy punkty, a myślę że będzie zmotywowane do walki, by zakończyć fazę grupową z podniesioną głową.
Typ: 1 (kurs 1.78 na Superbet)
STS bonusy na start:
– Zakład bez ryzyka: 100 PLN
– Bonusy od depozytów: 600 PLN
– Bonusy za zadania: 60 PLN
– Kod promocyjny: BETONLINE
